Problem z Ergo Hestią? Daj znać na Facebooku (ale nie publicznie!)

Ergo Hestia ma nowy sposób na zmniejszenie ilości  skarg niezadowolonych klientów ubezpieczyciela umieszczanych na stronie firmy na  Facebooku. Jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce wprowadził specjalną aplikację na Facebooku, przez którą klienci mogą składać skargi. Dzięki temu niekorzystne  informacje nie będą się pojawiały na stronie Ergo Hestii, a dodatkowo zapewnione  będzie bezpieczeństwo danych klientów.
 
 
- Widzimy, że nasi klienci są aktywni na Facebooku, komentują i dyskutują z nami na profilu Grupy Ergo Hestia. Czasami na publicznym forum  proszą o pomoc w sprawach likwidacji szkód, ujawniając swoje dane. Rozmawiamy z  nimi, ale postanowiliśmy ułatwić im kontakt i skonstruować specjalną aplikację, która ułatwi i przyspieszy rozwiązywanie ich problemów - mówi Agnieszka Zych,  dyrektor biura zapytań i reklamacji w Grupie Ergo Hestia.
 
Ostatnio - pod koniec września - opisywaliśmy  właśnie taki przypadek. Tak zrobił redaktor magazynu Motovoyager Krzysztof  Samborski, któremu Ergo Hestia nie wypłaciła odszkodowania. Kilkanaście godzin  po umieszczeniu informacji na Facebooku poszkodowany dostał informację od Ergo  Hestii o przyznanym odszkodowaniu: "No i po zabawie. Hestia właśnie przysłała  pismo przyznające odszkodowanie... Szybko... Widać FB to lepsze narzędzie do  rozstrzygania spraw niż sąd. Swoją drogą to też sąd, tyle że  publiczny".

 

Wtedy Ergo Hestia uparcie twierdziła, że skarga na Facebooku została  rozpatrywana tak samo szybko, jak inne skargi. - To nie wpis na Facebooku, tylko  e-mail, który wysłał do naszego biura skarg. Lepiej, żeby klienci kontaktowali  się bezpośrednio z ubezpieczycielem, a nie w ten sposób - powiedział Arkadiusz  Bruliński z Ergo Hestii. - Wcześniejsza decyzja to było niedopatrzenie, które  zdarza się przy likwidacji tak dużej liczby szkód.

 

Jednak niecały  miesiąc po tym incydencie Ergo Hestia uruchomiła specjalną aplikację, która  pozwala przesyłać skargi tak, żeby nikt inny ich nie widział. Ubezpieczyciel  twierdzi, że nowa aplikacja ma na celu zapewnienie ochrony danych osobowych  klientów, którzy do tej pory decydowali się podawać na fanpegu Ergo Hestii swoje  imię i nazwisko. - Gdy pytań od klientów za pośrednictwem Facebooka zaczęło  szybko przybywać, Ergo Hestia postanowiła opracować narzędzie, które ułatwi  kontakt z firmą. Każde zgłoszenie za pośrednictwem aplikacji automatycznie  trafia do odpowiednich ekspertów sopockiego ubezpieczyciela, którzy odpowiadają klientom. Dzięki aplikacji każdy, kto ma profil w popularnym portalu  społecznościowym, może szybko zapytać m.in. o interesujące ubezpieczenie,  zasugerować usprawnienie, które pomoże kolejnym klientom złożyć reklamację albo  skargę - tłumaczy ubezpieczyciel. 

 

Źródło:

www.wyborcza.biz

KOMENTARZE

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
W bazie nie ma komentarzy do artykułu
TWOJE KONTO
Register
NAJNOWSZE POSTY
Które ubezpieczenie na życie polecacie?
Signal Iduna ma całkiem dobrą oferę, ja mam tam ubezpieczenie i jestem zadowolona
Autor: marta75, dnia: 2013-03-12 12:08:54
Które ubezpieczenie na życie polecacie?
Ing, Warta, Signal Iduna, Concordia. Który ubezpieczyciel to Ci nie polece choć zdaje mi się że opinie zawsze będą mieszane. Porównaj sobie po prostu sumy ubezpi
Autor: teryy, dnia: 2013-03-12 09:22:46
Które ubezpieczenie na życie polecacie?
Dzięki za info. A gdzie jeszcze polecacie|
Autor: Kimi, dnia: 2013-03-12 08:32:11
bonvoyage.pl
hfb-broker.pl
maced
Copyright: SELIGO.pl
Projekt i Wykonanie: IT COMPUTER PARTNER